2016. május 4., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha ezután csak 5 blogot olvashatnék..

Hali lányok!
Ebben a VKP-s bejegyzésben egy nagyon nehéz döntést kell meghoznunk, mivel ha én csak 5 blogot olvashatnék egészen életem végéig, akkor kitörne a káosz. Ugyanis én egyszerre száz blogot olvasok. Nem túlzok, csak néhányat követtem be, de így is fáj a szívem meghozni ezt a döntést. De üsse kavics, megpróbálom összeszedni a Top 5-öt.

1. Belépés csak lányoknak

Ez az a blog, amit először kezdtem el olvasgatni pár éve. Szinte minden bejegyzését elolvastam, és hatalmas köszönet Vivi-nek, hogy a bloga bevezetett ebbe a világba. Onnantól kezdtem el mindenféle blogokat olvasni, és kis idő elteltével elkezdtem én is blogolni.

2. School-girl

Ez az a blog, ami hatalmas segítséget nyújtott a suliban, és senki sem adhatott volna jobb tippeket tőlük. Amióta olvasom jobb lett az átlagom (nem mintha azelőtt rossz lett volna, vagy valami). Nektek is sok mindent köszönhetek!

3. Kitablar

Barby könyves blogját nagyon a szívembe zártam. Ha nem tudom, hogy mit olvassak, csak megnyitom a Kitablar-t, és olvasok egy Kritikát.

4. Édes élet

Ez is egy újabb Barby-blog. Nem igazán szeretem a blogos történeteket, de ez tényleg nagyon megfogott, mivel ez egy hétköznapi lányról szól, egy átlagos történet.

5. Skyscraper Blogdesign

Nem sok Blogdesign-es blogot olvasok, de ez a csapat nagyon sokat segített a fejlődésemben. Ők adtak tippeket, hogy hogyan lehet sokkal jobb a blogom. Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek!


Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése