2016. május 15., vasárnap

Első posztomban 15 random tényt fogok magamról elárulni. Így kicsit engem is jobban megismerhettek.


  1. Mindenem a víz volt kiskoromban. Ha csak lehetett én strandra mentem, medencéztem vagy simán megengedtem a kerti locsolót, körülötte ugráltam.
  2. Szeretek írni. A mostani magyar tanáromnak köszönhetem azt, hogy rátaláltam az irodalom sokszínűségére, szépségére. 
  3. Ne kövezzetek meg ezért, de én nem vagyok nagy ló bolond mint egyes lányok. Kiskoromban oda-vissza voltam értük, de ez valamiért elmúlt.
  4. Szeretek mindenféle csajos dologgal foglalkozni.
  5. A sütés egy meghatározó pont az életmben. Csodálatos érzés, amikor a családod megeszi amit te szeretettel sütöttél nekik. 
  6. Késöbb receptes bejegyzésekkel is jövök majd. 
  7. Ez a 7. tény. Kedvenc számom a 7-es.
  8. Van egy 4 évvel idősebb bátyám. 
  9. Jelenleg este 8:51 van. 
  10. Félénk és visszahúzódó vagyok. 
  11. Ha valaki felidegesít akkor viszont kitör belőlem az az oroszlán. 
  12. Van egy 5 éves cicám, akinek a neve Cilike.🐈
  13. Kedvenc csokim a Karamellás Milka. 🍫
  14. Gyűlölöm a kígyókat, legyeket, böglyöket, szónyogokat, kullancsot, viszont nem félek a többi bogártól.
  15. Egy békával engem nagyon meg lehet szivatni. Majd Story Time bejegyzésben elmesélem, miért. 
By: Laroselly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése