2016. május 18., szerda

Alkonyat TAG

Aki nem tudta, most elárulom: olyan nagy Alkonyat fan vagyok, hogy hetente megnézek egy részt. El se tudjátok képzelni, hogy mennyire örültem, mikor rá találtam az egyik kedvenc könyvemhez/filmemhez tartozó kérdésekre. De nem is szaporítom tovább a szót, kezdjük is.

(Tumblr-ön nagyon poénos képek vannak, fogtam a hasam a röhögéstől, ahogy láttam az újabbakat. Persze vannak komolyabbak is, de na..)

1. Melyik könyv rész volt a kedvenced?
Ez nagyon nehéz döntés, mivel az összeset imádtam, de ha muszáj lenne, akkor a harmadikat választanám. Imádom a küzdelmeket, és a kiképzéseket.


2. Melyik rész nem tetszett neked?
Hát.. leginkább a 2., mert bár Bella szenvedését lecsökkentette az író, de még így is érezni lehetett a fájdalmát, de ez is nagyon jó lett.


3. Mennyi ideig olvastad a könyveket?
Talán egy rész kiolvasása kb. 1-2 hétig tartott.

4. Edward vagy Jacob?
Jacob :)


5. Vámpír vagy vérfarkas?
Vámpír, mert az örök életű, gyönyörű.. és... hát tud repülni.. :)


6. Ki a kedvenc vámpírod?
Jasper... ahww göndör haja van!


7. Ki a kedvenc vérfarkasod?
Seth, mert olyan cuki.

8. Melyik a kedvenc Bella-Edward pillanatod?
"-Megmutatod mégegyszer?
 -Rengeteg időnk van..
 -Az örökkévalóság."
A filmből idézve


9. Kinek a háttér sztorija tetszett a legjobban?
Nekem Rosali-é volt az, ami a legjobban megtetszett, de a Jasper-é, és a többieké is nagyon jól ki lett találva.

10. Melyik volt a kedvenc karaktered?
Charlie Swan, az aggódó apuka. Sajnos a legtöbb részben szinte csak néha szerepelt, de akkor a poénjait imádtam.. :)



+1 Melyik karakter volt neked kevésbé szimpatikus?
Bella volt az, akivel nem igazán tudtam azonosulni, mert mindig túlreagálta a helyzetet, de azt csodáltam benne, hogy bármire képes volt a szerelméért.



Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése