2016. január 18., hétfő

Körömápolás - Újságpapír köröm

Sziasztok!
Igazából, megint ellustultam, pedig megfogadtam, hogy sokat fogok foglalkozni a bloggal, de sajnos alig jutott idő rá. A folytonos dogák miatt nem tudtam feltekinteni a blogra, így nagyon sokat késtem.
De! úgy gondoltam, hogy ezt a bonyolultnak tűnő, de mégis egyszerű, újságpapíros körmöt megmutatom, hogy hogyan kell elkészíteni!
Én még nem próbáltam ki, de az egyik barátnőm már igen, és nagyon szép lett a végeredmény.


Hozzávalók:

- újságpapír 
- olló
- világos színű körömlakk,alapozó
- fényes fedőlakk
- finom ecset, vagy fültisztító pálcika
- kb. ½ dl alkohol (pálinka is lehet, de! ne idd meg!)





Az újságpapíron válaszd ki azokat a szövegrészleteket, amiket szeretnél viszont látni a körmödön. Vágd ki a kis papírdarabokat – mindegyik ujjadra egyet.
Körmeidet alaposan tisztítsd meg, hogy az alapozó stabilan fedje. Vigyél fel két réteg világos színű alapozót.
Ha az alapozó teljesen megszáradt, a kis papír cetlik közül válassz egyet, fordítsd írással lefelé (a körmöd felé) tedd rá a körmödre, majd az alkoholba mártott ecsettel, esetleg fültisztító pálcikával finoman nedvesítsd be. 


Ezt a műveletet ismételd meg mindegyik körmöddel (először csak az egyik kezeden); az alkohol gyorsan párolog, így ha a papírdarabkák nagyjából megszáradtak lassan és óvatosan húzd le. Ha mindent jól csináltál, megjelenik a szövegrészlet tükörképe.
Várj egy kicsit, amíg a betűk is tökéletesen megszáradnak, majd óvatosan vond be két réteg fényes, áttetsző lakkal. Kész is!


Egyébként, ha színeset szeretnél, akkor alapnak használhatsz bármilyen színű lakkot, csak az a fontos, hogy ne legyen túl sötét, hanem valami világos színűt válassz, mert ha túl sötét akkor nem látszik a szöveg.


Forrás: Belépés csak lányoknak! 
Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése