2016. január 1., péntek

Köröm ápolás - Moyra lakkjaim

Sziasztok!
{Boldog Új Évet Kívánok}
Végre eljött az év legelső posztja, ami nem más, mint egy körömlakkos poszt, és azt hiszem, hogy ilyen még nem volt a blog életében.
Mivel szilveszterre úgy gondoltam, hogy kipróbálom a fekete körömlakkomat ami ott porosodik. Szerintem még Októberben vettük az őszi szünetben. Igazából már rég akartam egy Moyra fekete lakkot, mert szülinapomra egy lilát kaptam és nagyon megtetszett. Úgy voltam vele, hogy fekete úgy sincs, szóval vettem egyet.


Ez egy Fekete Moyra lakk (már említettem párszor), a 6-os árnyalatban. (A képen a telefonomnak a rózsaszín tokja tükröződik rajta)
Nagyon szépen fed, még egy rétegben is, de a biztonság kedvéért én két rétegben használtam, mert nálam nagyon gyorsan kopnak a körömlakkok.
Nagyon szép fényes, még fedőlakk nélkül is.
A szilveszter kedvéért megbolondítottam a gyűrűs ujjamat egy lepkével.


A másik egy lila köröm lakk, a 30-as árnyalatban.
Szerintem a kép is jól átadja, hogy milyen színe van. Nekem nagyon tetszik. Azért is, mert a kedvenc színem a lila.
Ezt a körömlakkot a legjobb barátnőmtől kaptam, Ágikától, aki egyben a sógornőm is.
Ez a lakk is tökéletes egy rétegben. Most csak egy ilyen képet tudtam készíteni, de amint lekopott ez, kifestem ilyenre, és felteszem!


Igazából a Moyra lakkokat csak ajánlani tudom, mert eddig ez a kedvenc körömlakk márkám.


Ha tetszett ez a poszt, és szeretnétek még ilyeneket, akkor írjátok meg kommentben!
És további kellemes délutánt!
Sziasztok!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése