2016. január 22., péntek

Félév végi Összevisszaság

Halihó!:)
Végre vége lett a félévnek, de még ez mindig nem azt jelenti, hogy nem kell annyit tanulni!Akkor is ugyanígy tanulnunk kell, és esetleg jobbak is lehetünk! 
Igazából, csak lazábbra terveztem ezt a posztot, csak írok és, majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle. Gyakran tervezek még ilyen posztokat, például a fontos eseményeknél, de ugyanúgy lesznek komolyabbak is, úgy, mint a Tanulós posztok. Úgy terveztem, hogy sokkal több poszt lesz, és sokkal egyedibbek. Tudom, manapság sok blog van Iskola kategóriába, de nem mindegyik egyedi. A legtöbb amit találtam, éléggé sablonos, és hasonlítanak egymásra, de találtam pár kivételt. 
Ez a blog például nem csak a suliról szól, hanem mindenféle csajos témáról, mint a szépségápolás, a divat, hajak, sztárok, könyvek/filmek/sorozatok.. és még sok minden más. Kétségtelen, hogy vannak olyan posztjaim, amik nem teljesen jók, és ezen próbálok minél többet segíteni. Az elmúlt időben kaptam sok pozitív vissza jelzést, hogy jó a blogom. Tudom, hogy lehetne rajta még sokat javítani, de egyszerűen eddig sehogy nem találtam rá módszert, hogy hogyan tudnék jobban írni. Ez ember-függő. Én például az idő folyamán szoktam sokat változni, és szerintem ez a legtöbb emberrel így van.


Nektek hogy sikerült a félévi? Nekem egész jól, jeles lettem. Sajnos a matekkal nem igazán jövök ki. Valahogy az az egyetlen (a tesin kívül), amit nem nagyon szoktam érteni, de megígérem nektek, hogy év végére feltornázom magamat belőle! A tesi a másik.. Sajnos nem igazán mennek a sportok (egyedül csak a tánc), nem szívesen tesizek, mert egyrészt nem szeretem a megerőltető dolgokat, másrészt pedig szívesebben bújnék egy könyv mögé és azt falnám (nem szó szerint). Megpróbálok egy kicsit pozitívan állni a dolgokhoz, így a tesihez, és a matekhoz is.

Most sajnos csak ennyi fért bele, de remélem, hogy legközelebb egy hosszab poszttal érkezem!
Sziasztok!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése