2016. január 2., szombat

Essence-s termékeim

Halihó!
Úgy gondoltam, hogy bemutatom az Essence-s termékeimet, mert van egy pár, és vannak újabb szerzeményeim.Van olyan, amit a Dm-ből szereztem be, és vannak olyanok, amiket a Rossmann-ból. Szívem szerint, mindegyiket szeretem, de vannak, amik kevésbé jók. Nem terveztem nagyon hosszúnak ezt a posztot, na de lássuk is.
Igen, amint láthatjátok ez egy kéz krém, és wáá, csodálatos. Én nagyon imádom. Ezt még a Dm-ből szereztem be, és ez a legújabb szerzeményem. Ez a termék a WINTER WONDERFUL! kollekcióból való, 01 YOU MELT MY HEART nevet viselő hand balm. Nagyon finom kézkrém illata van, de ez nem a hagyományos illat. Van benne valami, ami a telet idézi elő bennem. Régebben volt másfajta kéz krémem is, de az Balea-s volt, szintén a Dm-ből. Ezt a krémet még karácsony után vettük. Nagyon puhává teszi a bőrt, és még egy nagyon kicsi mennyiség is elég az egész kezemre. Volt már olyan, hogy kicsivel többet tettem, és az egész alkaromra elég volt. Szóval eléggé jól eldolgozható. És a doboza.. hmm, nagyon jól néz ki. Letisztult fehér, és kicsi, ezüst hópelyhek vannak rajta. Azt hiszem, ha elfogy nekem, és lesz a boltba, akkor még veszek belőle. De szerintem nem fog egyhamar elfogyni, mert mint mondtam elég még egy nagyon kicsi mennyiség is. Nagyon vártam már ezt a téli kiadást, főleg a köröm lakkját, de a boltban nagy csalódás ért. Nem a legszebb színe volt. Valami kékes-szürkére számítottam, de csak egy nagyon csúnya világos szürke volt. Egyébként, nem terveztem, hogy kézkrémet is veszek. Úgy terveztem, hogy csak köröm lakkot, bármilyet, de hát nem voltak olyanok, amiket akartam, tehát megvettem ezt a drágaságot. Ha jól emlékszem 780 Ft volt.  Eszméletlenül finom az illata, és a puhaság.. valami csodálatos! Körömlakkozás után, indulás előtt, vagy amikor csak kedvem tartja, akkor használom. 100 ml-es.



A következő három lakk a THE GEL NAIL POLISH kollekcióból származnak. Nem igazán szeretem őket, mert amikor vettem őket nem tudtam, hogy ezek gél lakkok, mert én hülye, nem olvastam el, hogy mi van ráírva. De igazából megtaláltam a megoldást, hogy az átlátszóból beleöntöttem egy kicsit a többibe, és máris jobban tudtam kenni.
Az átlátszó a 01 ABSOLUTE PURE árnyalatot viseli. Talán ezt használtam a legtöbbször, mint látszik, mert ez minden lakkozás után szép fényessé tette a körmeimet. Mindenféle lakkot tartósabbá tett, csak sajna, már kifogyott, és új fedőlakkot kellesz venni. A lemosása is egyszerű volt. Egy hétig kibírták vele a körmeim. A fehér lakk a 33 WILD WHITE WAYS  árnyalatban található meg. Ezt próbáltam ki először, mert még sosem volt fehér lakk a körmeimen, és gondoltam kipróbálom, de még nem is az, hogy csomósodott, hanem nagyon nehéz volt eldolgozni. Igazából ez is nagyon sokáig bírta, azután, ami után átöntöttem az átlátszóból egy keveset. Még fedőlakk nélkül is tökéletesen használ. A harmadik pedig egy kékes-zöldes színű 40 PLAY WITH MY MINT árnyalatú, gyönyörű szép lakk. Ezzel úgy vagyok, hogy bármikor tudnám viselni, szóval csodálatos. Ez az egyik kedvenc színem, tehát nem is kérdés, hogy rögtön beleszerettem ebbe a lakkba. De gyerekek.. ez valami eszméletlenül gyönyörű. Régebben egy barátnőmtől is kaptam kölcsön egy ilyen színű lakkot, és onnantól kezdve nekem is kellet egy olyan. Igazából ezt nyáron vagy tavasszal szoktam hordani, de bármikor jöhet.



A következő termék egy egyszerű szemhéjpúder, amit még 2014 szilveszterére vettem. Ez a METAL GLAM kiadásból való, sötét kék színű, metálos csillogású. Ennek a terméknek olyan krémes állaga van. Először azt hittem, hogy ez por állagú lesz, de mégsem. Nagyon szerettem volna szilveszterre egy új szemhéjfestéket, szóval rögtön belekerült a kosaramba. Nagyon pigmentált, és hosszan tart. nagyon jól el lehet dolgozni. Igazából le szerettem volna fotózni a végeredményt akkor, de elfelejtettem, és most nem tudom csatolni, de itt lesz egy kép, hogy hogy is néz ki. Wááá.. nagyon imádom, mert kiemeli az amúgy is kék szememet. Ruhának hozzá valami kéket, vagy feketét/ezüstöt ajánlanék, de mindenképp legyen csillogó. Én is egy flitteres ruhát viseltem, hozzá, és a hajamat is begöndörítettem. Ezt mindenképp ajánlom, hogy vegyétek meg. Aki kedveli az extrém sminkeket hétköznapokra, azoknak tökéletes, de farsangra, vagy szilveszterre is tökéletes.





1. ESSENCE WINTER WONDERFUL!: 10/10

2. ESSENCE THE GEL NAIL POLISH: 10/7

3. ESSENCE METAL GLAM EYESHADOW: 10/10

Remélem tetszett ez a poszt, és remélem, hogy velem tartotok még sokáig!
Sziasztok!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése