2016. december 30., péntek

Decemberi ajánló

Avagy,  a szóval tudsz valamit ajánlani? - nézés. :D

Sziasztok!
Megint nagyon gyorsan eltelt ez a hónap, és vele együtt az év is. Sokat gondolkodtam, hogy mit írhatnék ennyi kihagyás után, de arra jutottam, hogy nem is lehetne más, mint a decemberi kedvenceimet egy ajánlóba foglalni. Így két ünnep között kicsit nehéz volt leülni és írni, főleg, hogy rögtön karácsony után letámadott egy betegség, de már semmi nem akadályozhat meg, hogy írjak. 

FILM
Mint a Top 5 kedvenc filmem-es posztomban is említettem, nem vagyok az a nagy fim nézős, inkább a sorozatok kötnek le, de most is láttam pár filmet, amit érdemes megemlíteni. A bátyám nemrég megnézette velem a Deadpool-t, ami mondjuk hosszú távon nem kötött le, de egyszeri alkalomra nagyon vicces volt, és megérte megnézni. A másik film az Ébredő erő volt, amit már nagyon (és tényleg nagyon) rég óta meg akartam nézni, de valahogy eddig halogattam. Imádom az egész Star Wars-t, úgy ahogy van, és úgyse bírtam volna ki, hogy ne nézzem meg.

ZENE
Azt még talán nem említettem, hogy mennyire odavagyok a Trónok harcáért (bár ez nálam csoda, hiszen majdnem mindenki tudja rólam mekkora fan vagyok), és ez által rátaláltam egy lélegzetelállítóan jó énekesre, Karliene-re. Amiket eddig meghallgattam tőle, mind tetszett, és nagyon tudom ajánlani, hogy hallgassatok meg tőle pár számot. Meg persze összeállítottam egy újabb listát a mostani kedvenceimből. Megtekinthetitek ITT

SOROZATOK
Itt próbáltam olyan sorozatokat összegyűjteni, amit még nem ajánlottam, és ez számomra nagyon nehéz volt, mert a kedvenc sorozataimból már majdnem mindet ajánlottam. Kevésbé ismerteket szerettem volna, de.. nem nagyon láttam még olyat, amit ne mások ajánlottak volna. 
Az első a Modern család, amit szintén a bátyám mutatott meg nekem, és erről is azt tudom mondani, hogy nagyon vicces volt, és egy hosszú nap után jól jön a kikapcsolódás egy ilyen sorozat pár epizódjával. Igazából, amit még sokszor néztem a hónapban, az a Teen wolf volt, de azt már ajánlottam egyszer, és mostanában a csapból is ez folyik.

KÖNYVEK
Aki régóta ismer, az tudhatja, hogy mennyire imádok olvasni, és nem maradhat ki úgy hónap, hogy ne vegyek kezembe egy könyvet, bár a mostani bökkenő az volt, hogy hónap elején nem jutott elég időm az olvasásra a tanulás miatt. A szünet egy részében kezembe vettem az egyik könyvet, de le is raktam, mert már fáradt voltam hozzá, és ilyenkor sosem tudok a könyvre koncentrálni. Szóval a mostani kedvencem a Jók és Rosszak iskolája lett. Tetszett benne, hogy kiszámíthatatlan volt, és mindig meg tudott lepni valami újjal.

Nos, ennyi lett volna mára, remélem tetszett. Előreláthatólag még újév előtt hozok egy bejegyzést, de ha már nem lenne rá időm, vagy energiám, Mindenkinek boldog újévet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése