2016. december 31., szombat

🌜 Ilyen volt 2016 🌜



Mint tavaly Ă©v vĂ©gĂ©n is, most sem maradhat el az Ă©vĂ©rtĂ©kelƑ. Sok olyan dolog törtĂ©nt, amit Ă©rdemes megemlĂ­teni, Ă©s nem csak ĂĄtsuhanni rajta, Ă©s feledĂ©sbe hagyni. Tudom, hogy egyszer Ășgyis mindent elfelejt a vilĂĄg, de amĂ­g Ă©lĂŒnk, jĂł megemlĂ©kezni az ilyen dolgokrĂłl. FĂĄjĂł szĂ­vvel bĂșcsĂșzom az Ă©vtƑl, de annĂĄl boldogabban köszöntöm a 2017-es Ă©vet. MĂĄr a hatĂĄridƑ naplĂłmat is sikerĂŒlt beszereznem, Ă©s most, a karĂĄcsonynak köszönhetƑen, könyvekbƑl sincs kevĂ©s.

Mint sok mĂĄsik ember is, Ă©n is megszoktam fogadni dolgokat Ă©v elejĂ©n, nem is keveset Ă­rtam fel a noteszomba, na de hogy sikerĂŒlt-e betartanom mindet? Nem fogok hazudni, mĂĄr szĂĄmĂĄt se tudom mennyiszer vĂĄgtam sutba a fogadalmaimat, Ă©s Ă©lveztem csak Ășgy az Ă©letet. És nem is bĂĄntam meg. Ez van, Ă©lvezni kell az Ă©letet, nem tarthat vissza minket a boldogsĂĄgtĂłl egy ilyen dolog sem. (HƱ de buzdĂ­tĂłra sikeredett ez a bekezdĂ©s :D) Nem, nem azt mondom, hogy a fogadalmakat felesleges megtenni, mert igenis jĂł, ha van, ami irĂĄnyt ad az Ă©letĂŒnkben. NĂĄlam ilyen volt az, hogy többet, Ă©s jobban fogok tanulni, Ă©s sikerĂŒlt is, bĂĄr Ă©vkezdĂ©snĂ©l kissĂ© nehĂ©z volt belerĂĄzĂłdni (kƑkemĂ©ny kĂ©t hĂłnap :D), de vĂ©gĂŒl megĂ©rte.

Nagyon sok dolog törtĂ©nt a blog Ă©letĂ©ben is: Meglett az elsƑ blogszĂŒlinapunk mĂĄjusban, Ă©s Ă­gy Ă©v vĂ©gĂ©re 3 követƑvel gazdagodtunk. TudjĂĄtok, hogy semminek sem tudok jobban örĂŒlni, mint amikor valakinek tetszik, amit Ă­rok, esetleg segĂ­thetek is vele. Nekem ez nagyon sokat jelent, de nem akarok ennyire Ă©rzelgƑsnek tƱnni, mĂ©g ha az is vagyok. :D
De nem csak ennyi törtĂ©nt (Ă©s most nem arra cĂ©lzok, hogy mennyi design vĂĄltozĂĄson esett ĂĄt az oldal). Tavasszal bƑvĂŒlt a blog egy tĂĄrsszerkesztƑvel, Jessica Robertson csatlakozott hozzĂĄm, aki mĂĄra mĂĄr az egyik legjobb barĂĄtnƑm. Nem tudom mennyi hosszĂș Skype beszĂ©lgetĂ©sen vagyunk tĂșl, Ă©s neki nem csak a LoL-os eredmĂ©nyeim elĂ©rĂ©sĂ©t köszönhetem, hanem bĂĄrmikor kiönthettem neki a szĂ­vem. SzĂłval Jessica, ha ezt olvasod, nagyon köszönöm neked ezt a csodĂĄlatos Ă©vet! (EgyĂ©bkĂ©nt ezt neki nem gyƑzöm mondani, szĂłval mĂ©g itt is emlĂ­tĂ©st kell rĂĄ tenni) Persze mĂ©g a többi barĂĄtnƑmnek is köszönöm, hogy velem voltak! (itt most nem teszek nĂ©vleges emlĂ­tĂ©st, tudja az, akirƑl szĂł van:)

Akik miatt még érdemes volt végig élni ezt az évet, az a csalådom, hogy mindig itt voltak velem, és tåmogattak. Hålås vagyok azért, mert ilyen jó csalådom van.

Év elejĂ©n eljutottam HajdĂșszoboszlĂłra, ami szĂĄmomra sokat jelentett, hisz az a hely, egyszerƱen varĂĄzslatos (Ă©s Ă­gy utĂłlag azt se bĂĄnom, hogy tesĂłmmal voltam egy szobĂĄba, mert sokat nevettĂŒnk). Nagyon örĂŒltem, mikor kiderĂŒlt, hogy megint lehetƑsĂ©gem nyĂ­lik oda elmenni.
MĂĄrciusban elmehettem egy felsƑbb osztĂĄllyal ErdĂ©lybe, ami a hideg ellenĂ©re is csodĂĄlatos volt, egyrĂ©szt a helyismeretem is bƑvĂŒlt, meg a tudĂĄsom is, Ă©s majd 2017-be az osztĂĄlyommal is megtehetem azt a hosszĂș utat, ami mĂĄr nagyon vĂĄrok.
Év vĂ©gĂ©n mĂ©g volt egy osztĂĄlykirĂĄndulĂĄsunk Budapesten, ami kĂ©t rĂ©szes volt, hiszen egyszer ĂĄprilisban mentĂŒnk, mĂĄsodszor, pedig szeptemberben.
Aztån nyåron kétszer is jårtam Balatonon, egyszer az iskolåval, måsodszor meg a csalåddal låtogattunk el.
Nagy Ă©lmĂ©ny volt nyĂĄron, hogy anyĂĄval mĂĄszkĂĄlhattunk kicsit Budapesten (egĂ©szen hĂĄrom napot), amĂ­g a fiĂșk a Hungaroringen ĂŒltek. KĂŒlönösen Ă©lveztem a MetrĂłzĂĄst, bĂĄr ahol nagy volt a mozgĂłlĂ©pcsƑ, ott rendesen beparĂĄztam, hisz nem elĂ©g, hogy mozog, de mĂ©g magasan is volt. Tudni, kell rĂłlam, hogy nem nagyon csĂ­pem a mozgĂłlĂ©pcsƑket, de Ă­zlĂ©sek Ă©s pofonok.
Az iskola miatt mĂĄr nem igazĂĄn volt idƑm az effĂ©le Ă©lmĂ©ny gyƱjtĂ©sre, maximum informĂĄciĂłt gyƱjthettem a tanĂłrĂĄkon. A hideg idƑ miatt el is kaptam pĂĄr betegsĂ©get, Ă©s egy (az osztĂĄlytĂĄrsaim elmondĂĄsa szerint) nagyon jĂł osztĂĄlybulit hagytam ki.
December elejĂ©n sikerĂŒlt rĂĄvennem a szĂŒleimet, hogy utazzunk fel Pestre, hogy vĂ©gre talĂĄlkozhassak a Blogger tĂĄrsaimmal, egy korizĂĄs keretĂ©ben a mƱjĂ©gpĂĄlyĂĄn. Nagyon jĂłl szĂłrakoztunk, Ă©s mĂ©g pozitĂ­vum, hogy egyszer sem estem fel, annak ellenĂ©re, hogy mĂĄr hĂĄrom Ă©ve nem voltam jĂ©gen.

Nos, ennyi lett volna, bocsĂĄnat, hogy kissĂ© összeszedetlen lett, de most Ă­gy a kĂ©szĂŒlƑdĂ©s közepette nehĂ©z volt összegyƱjteni ezeket. KĂ­vĂĄnok nektek JĂł Ă©lmĂ©nyekben gazdag Ășj Ă©vet!

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se