2016. november 16., szerda

☯ {Vigyázz! Kész! Posztolj!} - KAPCSOLATOK ☯



A mostani témánk a kapcsolatokról szól. Mindenkinek más jut róla eszébe, és más a véleménye róla. Nekem például az emberi kapcsolatok, a barátság, és az ismerőseim jutnak róla eszembe, hogy kivel milyen viszonyba vagyok, és miért. Hogyan tartom velük a kapcsolatot, napi szinten találkozom e velük, vagy csak hébe-hóba összefutunk. Van az internetes barátság, ami szerintem lehet nagyon erős is, nem csak gyenge, attól függetlenül, hogy csak a számítógép előtt történik.

Nagyon kevés igazi barátom van. Sajnos a mai világban így folyik itt minden. Először azt hittem, hogy csak egy kis gyerekes hóbort, és hagytam magam becsapni. Többször is. Sokszor volt, hogy kibeszéltek, elárultak, ha szükség volt rám rángattak mint egy rongybabát, irányítottak, és ha már nem voltam hasznukra, eldobtak. Azóta már persze megerősödtem, és nem törődöm azokkal, akik így bántak velem. Kettő vagy három olyan barátom van, akivel jól el tudok lenni, megmondják az igazat, még ha fáj is. Kiállnak mellettem és nem hagynak cserben.

Legtöbb barátommal napi szinten szoktam találkozni, általában az iskolában, de velük nem szoktam gyakran beszélni interneten, ami nem is fontos, ha élőbe elvagyunk.
Sokan azt mondják, hogy az internetes barátság nem az igazi, és hogy ott nem lehet erős köteléket kiépíteni. Én is ezen a véleményen voltam régebben, de ez már megváltozott, mikor egy másik blog jóvoltából megismertem az egyik legjobb barátom, aki a társszerkesztőm is egyben. Ha őt nem ismerem meg, nem is tudnám, hogy hol lennék most (és ezt nem csak azért mondom, mert miatta vagyok pár nap alatt ötös szintű LoL-ba :D).

A kapcsolat nekem a családommal való viszonyomat is jelenti. A családom az, akit midig is fogok szeretni, akármi is történik. Ők nem árulnak el soha, mert köt a vér szava. (Trónok harcás Vér a véremből :D) Ők mindig itt lesznek vele, és megbocsátanak bármi rosszat teszek is.

Roppant szerencsés vagyok, hogy nagyon jó kapcsolatot ápolok velük, és hogy eddig nem merültek fel nagyobb gondok. Sokaknak nem adatik meg, hogy jól kijöjjön a családjával, de én viszont azt sajnálom, hogy vannak, akiknek teljes a családjuk, de folyton csak veszekednek. Nem veszik figyelembe, hogy másnak nem lehet ennyire szerencsés családja (hányszor fogom még leírni ezt a szót..?), persze nem jó az hogy nem jönnek ki jól egymással, de legalább próbálják meg tisztelni egymást.

Xxx: Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése