2015. július 16., csütörtök

Tanulj ingynesen a Duolingóval!

Sziasztok!
Ebben a posztban beszeretném mutatni a Duolingo oldalát. 
Ez egy olyan oldal amivel ingyenesen tanulhatsz nyelvet. Magyarról csak angolt tudsz tanulni. A többi nyelv tanulásába csak akkor érdemes belekezdeni, ha már az angol nyelvet elsajátítottad. Mivel ezen az oldalon Algolról lehet megtanulni a többi nyelvet.
Duo a kis bagoly

De kezdjük is, hogy mit érdemes figyelembe venni.
Először ha kedők vagyunk akkor kezdjük az alapokkal. Ha már fejlődőben vagytok akkor válasszátok a szintfelmérő tesztet
Ha készen vagytok vele Regisztráljatok. A regisztrálást megtehetitek, akár a kezdés előtt, de én azt ajánlom, hogy inkább előbb próbáljátok ki, és utána regisztráljatok. Mert ha regisztrálsz, utána próbálod ki, és rájössz, hogy ez neked nem tetszik. Akkor van egy felesleges regisztrációd. 
Én az "Őrületes edzést" választottam. Amire, napi 50 pontot kell gyűjteni. Bár ne áruljátok el senkinek... én nem naponta játszom... ohh.. most elárultam magam. Nem baj. De próbálok visszarázódni.
Szóval én a szint felmérő tesztet választottam, mert nem teljesen vagyok "kezdő". Minden egyes jól megoldott szint után, Lingototkat kapsz. A lingot, olyan pont féleség.
Az a legjobb benne, hogy telefonra letölthető. Ezért kapok jelzést, hogy ideje gyakorolni. Az Play áruházból letölthető.
Én imádom ezt a játékot szerintem próbáljátok ki!

D U O L I N G O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése