2015. július 16., csütörtök

☀️ Nyári TAG! ☀️

Igen... máris eltelt a nyár fele, és én ezt a Tag-et meg se csináltam. Igen én mindig egy fokkal később csinálok valamit. Nem tudom miért van ez. De ha végig követitek  a blogomat, akkor tudhatjátok, hogy rettentően lusta vagyok. Szóval meg is van az oka, hogy miért szoktam ilyet csinálni.

1. Medence vagy természetes vizek?
Temészetesen az utóbbi. A medencékből nem maradhat ki a klór. Nekem meg nem nagyon jó barátom a klór. Ugyan is én érzékeny vagyok, még egy picike klórra is. És lehetőleg inkább választom a tópartot, vagy a tengert. Odavagyok a tisztafényű csillogásért... Imádom!



2. Barnulsz vagy égsz?

Természetesen én barnulok. Szerencsémre én azok közé tartozom akik nem égnek le sokszor. Persze néha megkap engem is kicsit a nap.


3. Sárgadinnye vagy görögdinnye?
Csakis Görög... Nem értem magamat. A sárgadinnyének még a szagát sem vagyok képes elviselni. Nem hogy az ízét.... ^_^


4. Kedvenc fagyi?
Citrom... Vagy néha csoki... De együtt még finomabb! nem tudom... Fagyiból ha nagyon kéne választani akkor a... *dobpergés*.... a citromot választanám...


5. Kedvenc nyári ital?
Nyáron jól esik egy jól lehűtött gyümölcslé. Ebből is a kedvencem a narancslé.! Nagyon szeretem a rost nélkülit. Mert nem szeretem amikor a rostdarabok benne vannak a számban. Ez olyan mintha darabos tejet innánk. Csak persze finomabb... Ja és persze terveztem egy nyári frissítős posztot... Nem tudom mikor fogom megírni de biztosan lesz!



6. Kedvenc nyári ruhadarab?
Öhööm... Konkrétan nincsenek kedvencek... Most még képet sem tudok csatolni, mert a "legkedvenceim" a bőröndömben vannak.. szóval, ha oda jutok, hogy tudom csatolni a képeket akkor egy poszt formájában csatolni fogom. ^^ De ez a kép nagyon megtetszett ^^





7. Kedvenc körömlakk nyárra?

Általában, vagy lilára vagy rózsaszínre festem a körmöm. De most egy csodaszép kék körömlakkot újjítottam. (KB. valami ilyesmi) ^^



8. Kedvenc nyári illat?

Hát nekem egy állandó kedvencem van, mégpedig a levendula.. ^^




9. Kedvenc nyári szépségápolási termék?

Egyértelműen a gyümölcs illatú testápolóm és a naptejem...



10. Mit szeretsz legjobban a nyárban?

 Nos, én legjobban azt szeretem, hogy nincs suli :D! Jó.. én legjobban a nyaralásokért és a hosszú alvásokért vagyok legjobban oda, de az esti hangulatok, és a fesztiválok is nagy kedvenceim!



Ha tetszett a poszt akkor töltsétek ki ti is, és jelöljetek meg benne! Sziasztok!



Fanni

        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése