2015. július 27., hétfő

50 Tény magamról

Sziasztok!
Az egyik barátnőm ajánlotta ezt a TAG-et. Szerintem ez már TAG-nak  számít. Mostanában tök jól elvagyunk (mintha eddig nem is voltunk), mondjuk ezek a barátnők csak Facebook-osak. De tök kedvesek! Örülök, hogy végre engem is befogadott egy társaság. De már szokás szerint megint elkalandoztam.... Persze! Én nem is lennék én elkalandozás nélkül.

1. Folyton elkalandozom (mint már az utóbbiakban láthattatok egy példát nem kell tovább dumálnom)

2. Nem volt még igazi pasim

3. Imádok írni és olvasni

4. Imádok enni! De nem mindig vagyok ezzel így

5. Fogalmam sincs, hogy lesz meg ez az 50 tény

6. Jól tanulok

7. Utálom a tesit

8. Imádok fürödni

9. Új telót akarok

10. Lesz is

11.  Néha nagyon hülye tudok lenni

12. Néha meg nagyon komoly

13.  Tizenharmadikán születtem

14. Imádom a blogomat

15. Lány vagyok

16. Egy tesóm van

17. A tesóm fiú

18. 14 éves

19. Most megy gimibe

20. Egy magazin főszerkesztője szeretnék lenni

21. Londonban szeretnék fősulira menni

22. Imádom az angolt

23. Most a tesóm Dancsó Pétert néz

24. Huszonnégy és a kilenc a szerencse számom

25. Imádok képet szerkeszteni.

26. Kedvenc külföldi énekeseim: Zella Day, Briney Spears, Beyoncé

27. Kedvenc számom tőlük:
Zella Day - Hypnotic
Britney Spears - Criminal
Beyoncé - Halo

28. Kedvenc bandáim: One direction, Wellhello,

29. Kedvenc számaim tőlük
Az összes!

30. Utazás közben alig tudok aludni

31.Hiszek a szellemekben

32. Az az álmom, hogy Bloggerina legyek

33. Nehezen tudok elaludni

34. Igazából fogalmam sincs mit írjak még.

35. Imádok vásárolni

36. Művésznevem: Maya

37. Imádom a blogomat

38. Sokszor ismétlem meg a mondataimat

39. Imádom az idézetes képeket

40. Igazáből nem fog sikerülni

41. Mindig fel akarom adni.

42. De próbálok kitartani

43. Kevés igazi barátom van

44. Kedvenc állatom a cica

45.Van két macskám

46. Az egyiknek Kormi a neve a másiknak meg Nyaki, van egy Negró is de, az a tesómé

47.  Imádom a Disney-t

48. Imádok gépezni

49. Kedvenc ételem: Húsleves

50. ....


Nos igazából ennyi lett volna ez az 50 tény magamról. Sziasztok!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése