2016. július 6., szerda

Nyári tippek

Halihó!
Már a második hónapot tapossuk a nyárból, de Fanninak még csak most jut eszébe megírni ezt a posztot.. Hatalmas taps neki!! Na jó, hagyjuk az önostorozást, tényleg volt elég dolgom.. (pl. alvás, zuhanyzás, evés.. Azt hiszem túl őszinte vagyok hozzátok :D) De még nem késő, úgyhogy most hoztam. Jobb később mint soha..!

1. Mindig legyen nálad víz!
A nagy hőség miatt nagyon hamar ki tudunk száradni, és ezért nagyon fontos a folyadék pótlás. Mindig legyen nálatok víz!


2. Hidratálj!
Mivel a sok fürdéstől a klóros/balatoni/sós vízben nagyon kiszáradhat a bőrünk, ezért nagyon fontosak ilyenkor a különféle hidratáló krémek.. Én személy szerint a babaolajat tudom ajánlani, de ebből kevés is elég.


3. Hajápolás!
Hajunknak is ugyanolyan rossz ez mint a bőrünknek, ezért azt tudom ajánlani, hogy kössétek fel mikor vízben vagytok,  mert nem tesz jót neki a klóros/balatoni/sós víz. De ezt én se szoktam megfogadni... :D

4. Sapkák!! 
Mivel állítólag ez lesz az eddigi legmelegebb nyár, ezért nagyon fontos, hogy hordjunk valamilyen sapkát/kalapot, nehogy valaki napszúrást kapjon és az ágyában lázasan heverésszen..

5. Csajok, le a sminkkel!
Igen, tudom, hogy nagyon sokan szeretnek sminket hordani, de higgyétek el, hogy nem  tesz jót a bőrötöknek!





Nos, remélem, hogy tudtam egy kicsit is segíteni!

Fanni

1 megjegyzés:

  1. Hali, köszöntünk köreinkben. Ne felejts el Fb.on is követni minket. :D

    VálaszTörlés