2016. július 20., szerda

Mi van a fesztiválozós táskámban? || Fanni

Sziasztok!
Mivel nyár van, és fesztivál szezon, ezért úgy gondoltam, leírhatnám, hogy miket érdemes magatokkal vinni, ha egy fesztiválra mentek! Nem szoktam sűrűn ilyen eseményekre járni, de ha igen akkor érdemes ezeket a dolgokat belepakolni a táskátokba. Én szívem szerint egy kisebb darabbal járok, de vannak, akik a nagyobbakat cipelik.

(Igazából, nem ilyen a mintája, csak nem alkalmas most az idő rá, hogy lefényképezzem. Egyébként piros-fekete bőr.)

  • Telefon

  • Pénztárca (persze jó ha van benne valamennyi pénz)

  • Zsebkendő

  • Hajgumi
  • Kisebb parfüm (lehet akár kicsi üvegcsés minta, nekem ez elengedhetetlen
  • Kicsi fésű (szeretem, ha a hajam nem áll össze-vissza, de ez akkor szükségtelen, ha valamilyen összefogott, fonott frizurám van)

  • Kézfertőtlenítő /kendő



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése