2016. június 6., hétfő

Könyvajánló #2 - Jandy Nelson: Az ég a földig ér

Már elég régóta megvan ez a könyv, ami csak porosodik a polcomon, s várja, hogy kiolvassák. Jó, nem biztos, lehet hogy csak én buggyantam meg ebben a nagy tanulásban, és már azt képzelem, hogy a könyvek élnek, és egyre csak azt sugallják, hogy "Gyere és olvass el!", már zsong a fejem tőle, nem tudok a tananyagra koncentrálni, végül feladom, s elhatározom, hogy tartok egy rövid szünetet, ami végül pár óra, de nem bánom megérte.

A történet:


Hogy lehetek szerelmes, amikor gyászolok?”


Kár, hogy a szerelemhez nem jár időzítő szerkezet, mint a bombákhoz. Legalábbis Lennie szerint. A tizenhét éves lány nemrég vesztette el imádott nővérét, és semmire sem vágyik kevésbé, mint hogy egyszerre két fiú is feldúlja addigi békés, eseménytelen (mondjuk ki: unalmas) életét. Mégis ez történik. Lennie-t a közös veszteség egyre közelebb sodorja Bailey vőlegényéhez, de közben felbukkan Joe, ez a fantasztikus, szenvedélyes srác, akinek a gitárjátéka virtuóz, az életöröme ragadós, és akinek minden egyes csókjától mintha felrobbanna a világ...


Az egyik fiú emlékezni segít, a másik felejteni. De szabad-e egyáltalán boldognak, szerelmesnek lennie, amikor épp gyászol?


Borító:



Én imádtam! Komolyan. Jó, a legtöbb könyvre, amit elolvastam ezt mondom, de ez tényleg szuper volt!

10/10

Aki már elolvasta, az nyugodtan leírhatja, hogy mi a véleménye róla!


Fanni

2 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Bizonyos mértékig én is imádtam ezt a könyvet!! :D (Mondjuk, melyiket nem?) Bár néha azért volt pár rész, amit nem is tudom... nyálasnak tartottam. De ez az én hibám, nem vagyok egy túl érzelgős fajta :D Apropó, neked melyik Lol-os könyv a kedvenced? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát én még nem olvastam el mindegyiket, csak hármat, de nekem mindegyik tetszett, nehéz lenne választani közülük... :D

      Törlés