2016. augusztus 6., szombat

👜 Mi van a táskámban? 👜

Tudom, tudom. Rengeteg videó van erről fenn a youtubon. De még is. Én nagyon szeretem nézni, ahogy a lányok turkálnak a táskájukba, és rájövök, hogy ebből a szempontból én mennyire nem vagyok rendetlen.


  • Telefon, külső aksi -Nincsen mit magyarázni
  • Kis esernyő - Kérdezhetitek, minek nekem nyár közepén esernyő. Nincsen mindig nálam. Csak majdnem mindig. Én olyan helyen lakom, ahol gy perc alatt -30 fokból lesz +40. Ráadásul, mivel minden nap 35 kilométert utazom szinte, mindig kell valami B terv.
  • Pénztárca
  • Bérlet
  • Iratok
  • Zsepi
  • Egy kis kulacs víz
  • Nyáron napszemüveg
  • Füles
  • Neszeszer: azon belül- naptej ( pici kiszerelés) sebtapasz, tükör, fertőtlenítő, arclemosó Baleás kendő, ( a barackos a kedvencem) hajcsatt, hajgumi, ajakápoló, gyógyszerek ejfájásra, hányingerre, a fejfájásomra. Mivel én a leg különbözőbb pillanatokban leszek beteg, ezek is kellenek.
  • Egy toll, jegyzetfüzet. Na meg persze egy jó kis könyv attól függően hova megyek.
  • Én nem vagyok az a tipikus rágózó, inkább TikTak
  • Na meg van, amikor olyan galád vagyok, hogy veszek egy Mizo Tejeskávét, és beleteszem a táskámba.
  • Kulcs

Noss, ezek vannak az én hirhedt táskámban. Remélem tetszett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése