2016. március 9., szerda

{VIGYÁZZ! KÉSZ! POSZTOLJ!} - Testmódosítás

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy nagyon régen volt már VKP-s poszt, de sosem volt olyan téma, ami tetszett volna (na, meg a lustaságom miatt). Ez a téma sem tartozik a kedvenceim közé, de úgy érzem, hogy erre lesz bőven mondanivalóm! Bár sose voltam a tetoválások/piercingek/plasztika rajongója, de a véleményem mégis megvan róla.


Tetoválások:

Igaz, hogy ez díszként szolgál, de szerintem egyáltalán semmi értelme a tartós tetoválásnak. Ha például olyasmit tetoválsz a testedre, ami akkor tetszik, de pár hónap múlva megunod vagy megutálod. Persze ha úgy gondolod, hogy ez rajtad örökké maradhat, akkor persze nyugodtan megcsináltathatod, ez nem rajtam múlik. Én nem szólok bele, hogy te mit akarsz, a te életed, a te döntésid, de én majd ha nekem lesznek gyerekeim (na, az még jó tíz-húsz év), én biztos nem fogom engedni.
A képen egy Henna tetoválást láthattok, amit tuti, hogy kipróbálnék, mert ez nem tart örökké :)


Piercingek:

Ezek azok, amiket sosem tudnék elfogadni. Bárhova tennék, én undorodnék tőle. Köldök, száj, orr nyelv stb. Maximum csak a fülbevaló (egyébként nem is tudom, hogy az a piercingek közé tartozik-e, ha valaki tudja legyen szíves leírni nekem, mert most nagy öntudatlanságban vagyok!) számomra olyan, amit szeretek, de csak lányon. Ha egy fiún látok egyet, akkor egyből rosszul leszek. Nekik minek? Divatból? Ezt szerintem sosem fogom megérteni. De csak itt is azt tudom mondani, hogy akinek tetszik annak tetszik, mindenkinek megvan a maga véleménye.


Plasztika:

Na ideértünk a legutáltabb dolgomhoz, a plasztikához. Mindenki úgy tökéletes, ahogy van, és nincs olyan, hogy csúnya. Miért akarják az egyes emberek átplasztikáztatni magukat bármire is? Úgy szerintem már nem lesznek önmaguk, és már szinte mások is lesznek. Sokan azért, mert csúnyának tartják magukat, de amint az előbb is említettem ilyen nincs. Ez nagyon fel tud dühíteni, ha valaki magára mondja azt, hogy csúnya.


Sajnálom, hogyha valakinek nem tetszett ez a véleményes poszt, de mindenkinek más az ízlése..

Fanni

2 megjegyzés:

  1. A kérdésedre a válasz: a fülbevaló is testékszer a.k.a piercing, mivel a fém ékszert belövik/szúrják a fülbe.
    Egyébként teljesen ellentétes véleményen vagyunk és nem hiszem, hogy az ilyen mértékű elzárkózás és utálat pozitív hatású lehet, bárkire nézve.
    De, minden vélemény szubjektív, így tiszteletben tartom a tiédet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Emese!
      Köszönöm szépen a válaszodat, és mások véleményét is szívesen fogadom! :)

      Törlés