2015. december 29., kedd

Streetstyle - Szilveszteri Outfit-ek!

Sziasztok!
Igen, itt az év vége és a szilveszter. Én személy szerint szeretem ezt a téli időszakot.
Hogy mit szeretek benne?
A havat (jó, ez esetben megvagyok nélküle is, de most nem volt meg az a télies érzésem, e-miatt  nem is jöttem nagyon karácsonyi hangulatba, ami egy gyereknél vicces, mert mi könnyen lázba tudunk jönni az ünnepektől), a díszeket és a fényeket, a süteményeket és, hogy az egész család együtt van ilyenkor (igen, ez még csak a karácsonyról szólt, de várhatólag még ma le is írom a szilvesztert.).

A szilveszterben pedig azt szeretem, hogy általában bulit tartunk, és tesómmal együtt rendezhetjük meg. Ilyenkor jöhetnek barátok és rokonok. Bár, általában csak rokonok jönnek, de most idén jönni fog egy barát is.

Na,akkor jöjjenek az összeállítások:
 Ez egyszerűen csodálatos! Fekete és ezüst, szilveszterre tökéletes!


Ezt is szívesen hordanám, bármilyen buliba!

Ebben az összeállításban 4 piros szett is van.
Nem igazán vonzanak a piros dolgok, de ezek tényleg jól néznek ki!


Ebbe őszintén elsőre beleszerettem!
Az a ruha.. És az a poncsó! Ez első látásra szerelem, de komolyan!


Nos, az utolsóhoz nincs szó! Egyszerűen olyan édes!
Ezt a rózsaszín lányoknak ajánlom!

Sajnálom, hogy ilyen összevissza lett ez a poszt, de nem nagyon volt erőm írni, de holnap lesz egy hosszabb poszt!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése